STØRRE MUSKLER HURTIGT - SÅDAN • Fitnessinfo.dk

STØRRE MUSKLER HURTIGT – SÅDAN

Se hvordan du får større muskler hurtigtNår du vil opnå at få større muskler hurtigt, så er der overordnet set 2 ting, du kan gøre. Den første mulighed er anabolske steroider – de klarer jobbet, men er til gengæld hamrende ulovlige og ikke mindst meget farlige; mange tidligere brugere af steroider har fået en brat opvågning fra deres muskeldrøm ved f.eks. at blive delvist lammet i kroppen, at blive impotente, og i nogle tilfælde være så uheldige at få blodpropper og andre dødelige sideeffekter.

Hvis disse skadelige ting alle er nogle risici, som du er villig til at tage, så kan du faktisk lige så godt lukke dette indlæg ned med det samme, gå ud og anskaffe dig en håndfuld ulovlige steroider, og så ellers bare gå i gang med at få større muskler hurtigt – og selvfølgelig lige alle de farlige bivirkninger.

Hvis du derimod ikke føler dig synderlig tiltrukket af idéen og blodpropper og potensproblemer, så læs endelig videre her.

Større muskler hurtigt – den anden mulighed

Der findes nemlig også en anden mulighed for at få større muskler hurtigt, og den hedder hård træning. Hård og vedvarende træning – det er den absolut mest stabile, sunde og ufarlige metode til at træne sin krop og dermed få større muskler hurtigt.

For at sætte tempoet i din muskelopbygning lidt i vejret, så kan du sagtens supplere med diverse kosttilskud, som øger effektiviteten og resultatet af din træning markant. Eksempelvis findes der et efterhånden meget populært kosttilskud ved navn kreatin, som er med til at øge din præstationsevne, når du træner.

Men hvis du vil booste din muskelopbygning og få større muskler hurtigt på en mere direkte måde, så er proteinpulver et godt bud – valleprotein er det mest udbredte, anvendte og mest effektive, og det populære Whey 100 proteinpulver fra den danske gigant Bodylab er klart et godt bud.

Det korte af det lange er, at når du vil opbygge din muskelmasse, så kræver det protein, som også kan indtages fra helt normal kost, eksempelvis kød.

Problemet ved at indtage protein via normal kost frem for proteinpulver er blot, at du skal spise rigtig store mængder af f.eks. kød, før du indtager den samme mængde protein, som en let og hurtig omgang proteinpulver kan give. Dels er det meget dyrere at indtage de store mængder protein via normal kost, og dels er det meget mere besværligt m.h.t. indkøb, madlavning og tid generelt.

For en god ordens skyld skal det også understreges, at alle kosttilskud, inklusive kreatin og proteinpulver, ikke bør erstatte naturlig kost, da du i så fald ville mangle en masse andre næringsstoffer – det fremgår selvfølgelig også af navnet ”kosttilskud”.

Større muskler hurtigt – skab resultater

Med denne nye viden kan du nu rejse dig op fra stolen, tage dit træningstøj på og klargøre og blande dit proteinpulver i din shaker, og så ellers af sted til fitnesscentret og give den gas. Træn hårdt, godt, og vedligehold din træning og suppler med dit kreatin og/eller proteinpulver – så vil du med garanti opnå gode, og ikke mindst ægte resultater, så længe du hænger i og knokler for at få dine større muskler hurtigt.

Tak fordi, du læste med – og kom så i gang!

Kilder: Bivirkninger ved steroider

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 2 votes)
STØRRE MUSKLER HURTIGT - SÅDAN, 10.0 out of 10 based on 1 rating

3 Responses to STØRRE MUSKLER HURTIGT – SÅDAN

  1. J marts 13, 2014 at 10:36 am #

    Hvor meget får du fra Bodylab for at reklamere for dem og for proteinpulver? lol
    Og man kan sagtens få nok protein igennem en normal kost uden proteinpulver.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  2. Mads Grønlund marts 14, 2014 at 3:03 pm #

    Hej J

    Jeg har en kommisionsaflønnet aftale med Bodylab, så jeg kan ikke sige dig det præcise beløb, men tak for spørgsmålet :-).

    Og ja, man kan sagtens indtage en optimal daglig mængde af protein gennem normal kost.

    I følge Bodybuilding.com bør man, hvis man styrketræner, optage omkring 1 gram protein pr. 0,453 kilo kropsvægt om dagen. Hvis man vejer 80 kilo skal man derfor indtage ca. 176,60 gram protein dagligt.

    I en kyllingebrystfilet er der lidt over 20 gram protein pr. 100 gram. Hvis vi tager udgangspunkt i ovenstående eksempel med en kropsvægt på 80 kilo og et mål om at træne sig større, så kan man derfor optage den daglige mængde protein ved at spise ca. 883 gram kyllingebrystfilet.

    Det skal dog siges, at der er protein i rigtig mange af vores dagligvare, heriblandt yoghurt, mælk, smør, æg og sågar ris. Derfor behøver man selvfølgelig ikke at sætte sig ned og spise hele 883 gram kylling.

    Men ja, det er ganske muligt – det kan bare blive dyrt og naturligvis mere besværligt at dosere rigtigt på den måde.

    Mads

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  3. Jakob november 24, 2014 at 5:08 am #

    Mads – det er vel ikke bund seriøst at du er på Bodylabs lønningsliste? Så er det måske også grunden til at de vandt proteinpulver-testen her på siden??

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)

Skriv et svar

Powered by WordPress. Designed by Woo Themes